Інформація про стан реалізації в закладах освіти Первомайської громади вимог Закону України «Про звернення громадян» за підсумками 2023 року
У 2023 році до управління надійшло 51 звернення від громадян, у відповідному періоді минулого року – 16. Протягом звітного періоду електронних звернень не надходило.
Заявниками порушувалися питання: про відновлення роботи закладів освіти – 4 (7,8 %), організації освітнього процесу – 6 (11,8 %), нарахування та виплати заробітної плати – 1 (2 %), кадрові питання – 6 (11,8 %), неправомірні дії керівництва – 6 (11,8 %), облаштування укриттів – 8 (15,7 %), підвезення дітей – 8 (15, 7 %), харчування – 3 (5,9 %), інші – 9 (17,6 %).
У 2023 році 38 (74,5 %) звернень із 51 надійшли до управління освіти міської ради від органів влади.
Колективних звернень до управління надійшло – 11 (21,6 %), повторних – 6 (11,8 %). В основному звернення стосувалися питань підвезення учнів до закладів освіти, облаштування укриттів та вартості харчування.
На особистому прийомі до начальника управління звернень не надходило.
Усі звернення розглядалися безпосередньо начальником управління освіти та його заступником у межах їх повноважень. З метою встановлення достовірності фактів, викладених у зверненнях, управлінням освіти проведено 9 службових розслідувань, за результатами розгляду яких складено акти.
Зокрема, у 2023 році звернення стосувалися гімназій № 1 (щодо привітання адміністрації); № 5 (зміни статусу закладу); № 8, 9 (неправомірних дій керівника); Кінецьпільської гімназії (щодо укриття, повернення 10-11-х класів, неналежного контролю з боку адміністрації за організацією освітнього процесу), ліцею «Ерудит» (безпечності укриття), ЗДО № 12 (відмова у зарахуванні дитини, неправомірні дії керівника), що свідчить про недостатню роз’яснювальну роботу на місцях.
Виконуючи основні вимоги Указу, з метою оперативного вирішення питань, порушених у зверненнях, задоволення законних вимог заявників, в управлінні освіти міської ради забезпечено їх своєчасний, об’єктивний, всебічний розгляд. За наслідками вирішення питань заявникам надані письмові відповіді в установлені законодавством строки.
Станом на 01.01.2024 року 7 звернень – розглянуто позитивно, відмовлено – 3, 41-му заявнику згідно з чинним законодавством надані роз’яснення.
«Гарячі лінії» в управлінні освіти функціонували згідно із затвердженими Порядком (наказ від 09.01.2023 № 08) та графіком (наказ від 09.01.2023 № 09), а також відповідно до Порядку роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри управління освіти Первомайської міської ради (наказ управління від 24.12.2021 № 305). Реєструються дзвінки на «гарячі лінії» та «телефон довіри» в журналах. Звернення, які надходили від батьків на «телефони довіри», стосувалися в основному організації освітнього процесу в закладах освіти громади через відсутність укриттів.
Начальником управління освіти взято під особистий контроль розгляд звернень від Героїв України, ветеранів війни та праці, учасників бойових дій, осіб з інвалідністю, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». Протягом 2023 року громадяни цієї категорії до управління освіти не звертались.