Шановні керівники ЗДО, ЗЗСО!
З метою організації інклюзивного навчання у 2024/2025 навчальному році у закладах дошкільної та загальної середньої освіти просимо Вас завчасно направляти дітей з на комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку. Повідомляємо, що протягом травня-червня 2024 року основним видом діяльності ІРЦ буде саме здійснення комплексної оцінки розвитку та формування висновків.
Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку особи здійснюється виключно за заявою батьків/інших представників дитини.
Перелік документів для комплексної оцінки розвитку:
• документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
•свідоцтво про народження дитини;
• індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);
• форма первинної облікової документації № 112/0 “Історія розвитку дитини”, затвердженої МОЗ, у разі потреби — довідка від психіатра.
У разі коли особа з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:
- психолого-педагогічна характеристика особи із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;
- зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для осіб, які здобувають загальну середню освіту), малюнки, інші результати навчання, виховання та розвитку особи;
- документи щодо додаткових обстежень особи;
- копія протоколу засідання команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами із зазначенням потреби щодо продовження тривалості здобуття освіти.
У період воєнного стану можуть надаватися копії документів, що посвідчують особу дитини, особу батьків (інших законних представників) дитини, повнолітньої особи, свідоцтва про народження дитини або пред’являтися документи з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).
ЯК ЧАСТО НЕОБХІДНО ПОВТОРЮВАТИ КОМПЛЕКСНУ ОЦІНКУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ?
У разі:
- при переході особи з особливим освітніми потребами з дошкільного закладу освіти в заклад загальної середньої освіти;
- при переході дитини між рівнями освіти (по закінченні 4 класу і 9 класу дитина має пройти повторну КО);
- при переведенні дитини зі спеціального закладу дошкільного освіти, спеціального закладу загальної середньої освіти, закладу загальної середньої освіти до інклюзивної групи закладу дошкільної освіти або інклюзивного класу закладу загальної середньої освіти;
- у випадку визначення потреби у продовженні тривалості здобуття освіти особами з ООП, що здобувають загальну середню освіту.
Дякуємо за співпрацю!